مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 05:202020-02-09حوادث

پلیس فتا| شهروندان نباید از سایت ها و افراد نامعتبر اقدام به خرید کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا پایتخت درباره خرید شهروندان از سایت های مجازی هشدار داد و اظهار داشت: - ، سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا پایتخت درباره خرید شهروندان از سایت های مجازی هشدار داد و اظهار داشت: شهروندان نباید از سایت ها و افراد نامعتبر اقدام به خرید کنند.

رییس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: اگر افراد احیاناً مجبور به خرید شدند باید دقت کرده و از تحویل وجه قبل از دریافت جنس خودداری کنند.

وی به کمین شیادان و سوءاستفاده کلاهبرداران از اعتماد مردم پرداخت و گفت: شهروندان نباید بی دلیل به هر سایتی اطمینان کرده و قبل از دریافت کالا وجه آن را بپردازند؛ افراد نباید از فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد نبوده و نمایندگی رسمی ندارند خرید کنند؛ چرا که در این صورت در دام شیادان گرفتار خواهند شد.

سرهنگ کاظمی در پاسخ به این سؤال که در صورت کلاهبرداری از سوی سایت های مجازی چه اقدامی باید انجام داد، اعلام کرد: به محض بروز اتفاق و کلاهبرداری، افراد باید به مرجع قضایی معرفی کرده و بعد از ثبت شکایت و کسب تکلیف به پلیس فتا مراجعه کنند.

رییس پلیس فتا پایتخت گفت: آدرس دادسرای جرایم یارانه ای ناحیه 31 در تهران، میدان صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش خیابان دوم و آدرس پلیس فتا پایتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا| شهروندان نباید از سایت ها و افراد نامعتبر اقدام به خرید کنند

پلیس فتا| شهروندان نباید از سایت ها و افراد نامعتبر اقدام به خرید کنند